חיפוש
Close this search box.

בוגרי התכנית הארגונית כותבים

מֶעֶבֶר לחכמת התוכן והביסוס המדעי שלוקח אינטואיציה למחוזות חדשים ועמוקים יותר

מֶעֶבָר לפרקטיות והתרגום המעשי של הידע הזה להתנהגות אנושית, ניהולית, ארגונית

מֶעֶבֶר להתבוננות האישית שהסדנה מאפשרת ויצירת חיבור והכרות עשירים יותר בין אנשים במהלך ההתנסויות

מֶעֶבֶר להתיחסות הרצינית למאפיינים המיוחדים לנו כארגון, והדיון שמותאם לאתגרים שלנו

מֶעֶבֶר לכל אלה – יש את איכות ההנחיה שלך, מיכל. יותר מהכל, ה-Walk the Talk שלך המחיש שזה אפשרי, שהתנהלות לאור הפסיכולוגיה החיובית אולי מאתגרת אבל יכולה לקרות ביום יום, ענין של החלטה, של יישום בצעדים קטנים או גדולים, של מנהיגות.

כמות התודות שקיבלנו מעובדים על כך שבחרנו להביא את הנושא לאג'נדה הארגונית, וליישום האישי – היא העדות האיכותית וגם כמותית לכך שצפויה לנו עוד דרך מעניינת בעולמות הפסיכולוגיה החיובית, וגם תוצאות.

לאחר פגישת היכרות של שעה עם שירלי הבנתי כי היא הדבר הנכון ביותר לאגף המכירות של yes, ולא טעיתי! היום, אני יכול להגיד, כי אחרי תוכנית מדהימה של שבעה מפגשים מעוררי השראה, מנהלי המכירות של האגף עברו שינוי מהותי בדרך בה הם מסתכלים על האתגרים ובתפישת הניהול האישית שלהם.
זו לא עוד תוכנית בה שומעים הרצאות, עושים תרגילים ובמקרה הטוב מיישמים 10%… זו תוכנית שמשנה תפישת חיים, זו תוכנית שמי שמוכן לצאת למסע (אישי או מקצועי) יכול למצוא בה אין ספור נקודות לתחילת השינוי האישי שלו.
התוכנית היוותה בסיס נהדר לשינוי תפישתי שאנו מובילים בשדרה הניהולית של האגף בסביבה תחרותית ודינאמית, ושימשה עוגן לשיח חיובי, מפרה, יצירתי ומקדם בקרב המנהלים.
התגובות והרשמים משירלי היו יותר ממצוינים, קונצנזוס מלא, מנהלים לא הפסיקו לשבח ולהלל את הדרך שבה היא העבירה את התוכנית ועד כמה היא השפיעה עליהם וגרמה להם לצאת למסע האישי שלהם.
אני יכול להגיד היום, כמעט שנה לאחר התוכנית כי מנהלים פועלים על פי עקרונות וכלים שקיבלו בתוכנית.
תודה למיטיב על תוכנית נהדרת ותודה ענקית לשירלי המדהימה שבדרכה המיוחדת, האינטליגנטית והרגישה עזרה לנו לחולל שינוי גדול.

לפרטים נוספים כתבו לנו