חיפוש
Close this search box.

הרצאות

הרצאות העשרה והשראה לכל קהל באשר הוא.
כל ההרצאות מתקיימות גם בשפה האנגלית.

ההרצאה 'אושר למרות הכל' תעסוק ב...

עולם הפסיכולוגיה החיובית נחשב לאחד התחומים החמים והעולים בעולם החינוך והעבודה שכן הוא מביא את הבסיס המודעתי תודעתי הנדרש בכדי לעשות שינויים ארוכי טווח בחיינו האישיים והמקצועיים.
בהרצאה נדבר על מקורותיו של עולם זה ופעילותו בעולם, על הקושי לעשות שינוי ועל האפשרות לעשותו לטווח ארוך ברמת המח האנושי עבור בריאותנו הרגשית, הפיזית והעלאת הרווחה הנפשית.
עוד נדבר על פרשנות, פוקוס והכרת תודה. נביא מקרי בוחן ומחקרים מעניינים מהתחום שיתמכו בנושאים המדוברים.

Growth Mindset

ספרה של קרול דואק "MINDSET" שיצא בשנת 2006, שינה את את ההבנה שלנו לגבי האופן בו אנשים לומדים ומתפתחים, מחקריה של דואק על תלמידים, ספורטאים ומנהיגים הראו שאנשים בעלי חשיבה מתפתחת תופסים יכולות ואינטיליגנציה כמשהו שניתן לפתח ומתמקדים בתהליך הלמידה יותר מאשר בהשגת התוצאה.
מחקריה עוררו השראה רבה בקרב מנהלים וארגונים שהטמיעו בעקבות כך תרבות ארגונית מבוססת חשיבה מתפתחת והביאו לפריחה ארגונית ועסקית.
כחלק מההרצאה נלמד מהי חשיבה מתפתחת לעומת חשיבה מקובעת, ניחשף למחקריה של דואק וסיפורי מקרה מארגונים אשר הטמיעו תהליכי חשיבה מתפתחת. בנוסף, המפגש יאפשר למשתתפים לבחון את דפוס החשיבה שלהם ולאמן דרכים להגמשת החשיבה על מנת למנף את תקופות השינוי שאנו חווים להתפתחות ופיתוח חוסן אישי וארגוני.

להתאמת תהליך עבורכם, אנא כתבו לנו