חיפוש
Close this search box.

מובילים שינוי חיובי-אישי וארגוני

"וזה הרגע הנה באה השעה, מה תביא איתה הרוח מה ימיס את הדממה ויש סיבות לכל דבר יש חלום שלא נגמר בסוף הדרך עוד תהיה מאושר "

כולנו מכירים היטב ניסיונות לשינוי שאף אם בתחילה הצליחו, לא החזיקו מעמד לאורך זמן.

בהמשך לתגליות עדכניות במדעי המוח, לפיהן מוח האדם משתנה ללא הרף גם בבגרותו, נחשוף במפגש

דרכים ליצירת שינוי מהותי, יציב וממושך בחיינו האישיים שיהדהד, יתעצם ויתרחב לחיינו המקצועיים.

במפגש נצא למסע דרך שלוש נקודות התייחסות אותן ניתן לכנות "ה-ABC של הפסיכולוגיה": Affect  (רגש), Behavior (התנהגות), Cognition (מחשבה).

תחילה נעמיק בעולם הרגשות (Affect) – ניתן להם מקום ולגיטימציה, נלמד כיצד להתמודד עם רגשות כואבים העולים בנו וביננו, ונבחן כיצד ניתן למנוע 'הדבקה רגשית' שלילית בין חברי הארגון. במקביל, נעסוק בחשיבות שבהעלאת רגשות חיוביים באופן יזום לאור תרומתם המשמעותית בקידום צמיחה – הן אישית והן ארגונית. מחקרים בתחום מראים כי חוויות הכוללות רגשות חיוביים מקדמות יצירתיות ומגבירות ראיית רוחב, עמידות, השתלבות חברתית ובריאות פיזית.

בציר המחשבה (Cognition) – נבחן את נושא הפוקוס והפרשנות בחיינו. עיון בספרות המחקרית מגלה כי הדרך בה אנשים תופסים את העולם הינה משמעותית הרבה יותר לאושר מאשר נסיבות החיים האובייקטיביות. המשך המפגש יעסוק אם כך בתפקידם של המיקוד והפרשנות בעיצוב מציאות חיינו, למען חיזוק החוסן הנפשי.

את חלקו האחרון של המפגש נקדיש להיבטים התנהגותיים (Behavior) , דרכם ניתן לממש שינוי ארוך טווח. היבטים כגון תרגול עקבי של הכרת תודה בחיינו. מחקרים רבים מעידים כי תרגילים פשוטים בתחום הכרת התודה הניבו שיפור משמעותי בתחושות שביעות הרצון והרווחה הנפשית של בני אדם ככלל ושל עובדים בארגונים בפרט, דבר המשפיע על קבלת החלטות כמו גם על רווחים והכנסות. מטרת סוף המפגש לספק כלים ולטפח את תחושות הכרת התודה וההערכה בקרב המשתתפים.

צוות המרצות שלנו

לקוחות ממליצים